Konkursi

Ģimene & Attiecības

Skaistums & Veselība

Mana Nauda

Stils & Mode

Forums

Mana Māja

Darbs & Karjera

Sapņu Tulks

Izklaide & Svētki

Mistērijas

Horoskopi

Diētas

Kā iegūt slaidu figūru ātri?

06.10.2017

Tieši šādai situācijai savas rekomendācijas izstrādājusi Francijas dietoloģe Katrīna Gursaka. Ievērojot viņas diētu, jūs jau pēc nedēļas varēsiet valkāt par vienu izmēru mazāku apģērbu.

   Galvenais, liekie tauciņi pazudīs tieši tur, kur tie ir pavisam nevietā. Lai gatavotu šo ēdienu, nevajag stundām stāvēt pie plīts, un tas nozīmē, ka diēta ir ideāli piemērota lietišķām sievietēm ar aktīvu dzīvesveidu. Diēta ir ar zemu kaloritāti (līdz 1200 kkal diennaktī), bet tajā ietverti daudzi kārdinoši ēdieni, kas ļaus maltīti baudīt.

               Diētas galvenais princips – vienā reizē jāēd tikai augu izcelsmes vai tikai dzīvnieku izcelsmes pārtika. Pirmā bagātinās organismu ar fruktozi, šķiedrvielām, vitamīniem un minerālvielām; otra – nodrošinās ar pilnvērtīgu olbaltumu, kas nepieciešams asinsradei un pareizai vielmaiņai. Turklāt olbaltumvielu pārtika ātrāk remdē izsalkumu, novērš galvas reibšanu un organisma vājumu diētas laikā.

BROKASTIS

Pirmdiena.

Cieti vārīta ola (vai gabaliņš liesa šķiņķa), augļu jogurts, tēja/kafijaarcukuraaizvietotāju.

Otrdiena. Apelsīns, divas šķēles kliju maizes, tēja.

Trešdiena. Gabaliņš liesa šķiņķa, puspaciņa vājpiena biezpiena, tēja/kafijaarcukuraaizvietotāju.

Ceturtdiena. 25 g musli ar tomātu sulu, banāns, kafijaarcukuraaizvietotāju.

Piektdiena. Jogurts bez piedevām, mīksti vārīta ola, tēja ar cukura aizvietotāju.

Sestdiena. 25 g kukurūzas pārslu ar pienu, jogurts bez piedevām, kafijaarcukuraaizvietotāju.

Svētdiena. Cieti vārīta ola, gabaliņš siera (100 g), tēja/kafijaarcukura aizvietotāju.

PUSDIENAS

Pirmdiena. Salāti (tomāts, gurķis, salātu lapas, zaļie lociņi, pētersīļi) ar augu eļļu un citrona sulu; sautēta biete ar burkāniem un melnajām plūmēm; ābolu sula.

Otrdiena. Vārītu garneļu (100 g) salāti ar majonēzi un dillēm; vārīta teļa/liellopa gaļa (80 – 100 g); jogurts bez piedevām.

Trešdiena. Vārītu šampinjonu (100 g) salāti ar olīveļļu, citronu sulu, zaļajiem lociņiem, vārīts kartupelis ar sautētiem kāpostiem; 2 kivi.

Ceturtdiena. Cieti vārīta ola; kopā ar sīpoliem apcepta asara fileja(100 g).

Piektdiena. Vārītas bietes (100 g) ar olīveļļu; vārīti rīsi (100 g) ar sojas mērci; tomātu sula.

Sestdiena. Cieti vārīta ola; sautētas liellopa aknas (150 g); jogurts bez piedevām.

Svētdiena. Svaigu kāpostu un burkānu salāti ar augu eļļu un citronu sulu; cepti šampinjoni (100 g) ar vārītiem rīsiem (100 g), apelsīnu sula. Svaigu dārzeņu salāti ar augu eļļu; sautētas pupiņas ar pētersīļiem, vārīts kartupelis; šķēle kliju maizes; tēja ar cukura aizvietotāju.

LAUNAGS

Lai remdētu izsalkumu, izdzeriet glāzi jebkuras sulas, siltas zāļu tējas, vistas, gaļas, zivs vai sakņu buljona.

VAKARIŅAS

Pirmdiena. Vārīta vistas gaļa (100 g), gabaliņš siera (50 g), glāze vājpiena kefīra.

Otrdiena. Vārīts sarkanais kāposts (150 g) ar sojas mērci; kartupelis mundierī, kliju maizes šķēle, tēja ar cukura aizvietotāju.

Trešdiena. Sautēta zivs (100 g); jogurts bez piedevām; glāze vājpiena kefīra.

Ceturtdiena. Svaigu dārzeņu salāti ar augu eļļu; sautētas pupiņas ar pētersīļiem; vārīts kartupelis; kliju maizes šķēle; tēja ar cukura aizvietotāju.

Piektdiena. Vājpiena biezpiens (100 g), siera gabaliņš (50 g); jogurts bez piedevām, glāze silta piena.

Sestdiena. Sarkanā kāposta salāti ar olīveļļu un pētersīļu zaļumiem; kliju maizes šķēle; 2 kivi; tēja ar cukura aizvietotāju.

Svētdiena. Krabju nūjiņas (50 g) ar citronu sulu; sautētas liellopu aknas (150 g); glāze silta piena.