Konkursi

Ģimene & Attiecības

Skaistums & Veselība

Mana Nauda

Stils & Mode

Forums

Mana Māja

Darbs & Karjera

Sapņu Tulks

Izklaide & Svētki

Mistērijas

Horoskopi

Diētas

3 DIENU PROGRAMMA, KAS TAVU ORGANISMU ATTĪRĪS NO CUKURA – NETICAMI IEDARBĪGI!

26.01.2017

Pirmā sastāvdaļa, kas ir vainojama pie liekā svara, ir cukurs – it īpaši kopā ar taukiem un ogļhidrātiem.

Daudz cilvēku pat nesaprot, ka uzņem bīstamu cukura daudzumu, ēdot dažādus veikalā nopērkamus produktus – kukurūzas pārslas, dzirkstošos dzērienus, salātu mērces, saldumus, jogurtus un citus produktus.

Šie produkti satur pārmērīgi lielu cukura daudzumu, kas ļoti kaitē mūsu veselībai. Ogļhidrāti ir atrodami pat tik parastos produktos kā rozīnes, medus, dabīgās augļu sulas, banāni un mango. 

Organisms ir veidots tā, lai mēs ātri izmantotu uzņemto cukuru – parasti kā ātru enerģijas avotu. Šis process palielina cukura līmeni asinīs, un mēs visi zinām, ka tas ir ļoti neveselīgs mūsu organismam. 

Pārstāj lietot cukuru! Tas ir ļoti grūts uzdevums, daži eksperti pat apgalvo, ka nav iespējams pilnībā atteikties no cukura lietošanas. Kad cilvēks cenšas ievērot diētu, kuras sastāvā nav cukura, bieži vien viņš piedzīvo tādus simptomus kā galvassāpes, skumjas, nemieru, kāri pēc cukura un nogurumu. Ja cilvēks cieš no cukura atkarības, šie simptomi rodas pēc maltītes. Organisms jūt, ka viņam netiek dots cukurs un tas sūta signālus smadzenēm, ka tas ir izsalcis.

Lielākajā daļā gadījumu no cukura atkarīgie apēdīs ko saldu, lai justos labāk. Bet tas ir sliktākais, ko darīt – kad cilvēks apmierina savu kāri pēc cukura, šie simptomi, kas tika augstāk nosaukti, pazūd, un mēs atkal jūtamies labi. Neaizmirsti: ja vēlies atteikties no cukura, no tā ir jāizvairās pilnībā. 

Lūk, arī trīs dienu programma

Pirmā diena

Brokastis: glāze auzu ar sēklām, mandeles vai ogas, vai trīs kultas olas

Uzkodas: bļodiņa riekstu (maza)

Pusdienas: vārīta vistas krūtiņa, rāceņi, burkāni, pastinaki, bietes un viegli ceptas pupiņas, un mandeles

Vakariņas: zaļās pupiņas un cepta zivs vai arī lasis ar sēnēm un brokoļiem

Otrā diena

Brokastis: glāze auzu ar sēklām, mandeles vai ogas, vai trīs kultas olas

Uzkodas: bļodiņa riekstu (maza)

Pusdienas: cukini ar pipariem (dzeltenajiem un sarkanajiem) kopā ar citrona mērci, timiāns un etiķis vai arī zaļi vai sarkani sasmalcināti kāpostu salāti un burkāni, olīveļļa, sagriezti pētersīļi

Vakariņas: dārzeņu sautējums, pupiņu zupa un tvaicēti dārzeņi vai cepta menca ar rāceņiem un Briseles kāpostiem

Trešā diena

Brokastis: glāze auzu ar sēklām, mandeles vai ogas, vai redīsi, sautēti kāposti un valriekstu salāti, garneles un trīs ceptas olas

Uzkodas: bļodiņa riekstu (maza)

Pusdienas: vistas ciskas ceptas pannā ar citronu, salviju un rozmarīnu vai cepts cālis cepeškrāsnī ar melnajām olīvēm, timiānu un sīpoliem

Vakariņas: dārzeņu buljons ar sīpoliem, ķiplokiem, seleriju, burkāniem, lauru lapām un timiānu ar sēnēm vai makaroni ar baziliku, sēnēm un tomātu mērci (var pievienot arī gaļu)

Dzērieni

Ievēro, ka dzērieni ir ļoti svarīgi, ja tu tiešām vēlies atteikties no cukura. Ja no savas ēdienkartes izņemsi dzērienus, kas satur cukuru, ātri vien tiksi vaļā no šīs atkarības. Tos aizstāj ar veselīgiem dzērieniem, kas dos tev enerģiju un uzlabos metabolismu.

Detoksikācijas ūdens: sagriez mellenes, greipfrūtu, apelsīnu un zemenes. Pievieno piparmētru vai svaigu rozmarīnu – visu to ieliec kannā filtrēta ūdens. Uzglabā to ledusskapī.

Tēja: tu drīksti dzert augu vai zaļo tēju, kamēr vien tā nav saldināta. Dzer to katru dienu, vismaz trīs reizes dienā.

Kafija: drīksti izdzert tikai tasi melnas, nesaldinātas kafijas tasi dienā.

 

Neticēsi rezultātiem, kādus sagaidīsi pēc šīs programmas ievērošanas!